Lp. |
Nazwa procedury |
karta usługi |
Wnioski |
USC | |||
1. |
Ślub konkordatowy |
Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego brak okoliczności | |
2. |
Ślub cywilny |
||
3. |
Rejestracja zgonu |
| |
4. |
Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego |
||
5. |
Sprostowanie, uzupełnienie lub odtworzenie treści aktu stanu cywilnego |
Wniosek o odtworzenie aktu stanu cywilnego | |
6. |
Wpisanie zagranicznego aktu stanu cywilnego do polskiej księgi |
Wniosek o wpisanie AM sporządzonego za granicą do rejestru stanu cywilnego | |
7. |
Uznanie ojcostwa |
Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego uznanie ojcostwa | |
8.
|
Wydanie zaświadczenia stwierdzającego, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo za granicą |
|
|
9. |
Zmiana imienia lub nazwiska |
||
10. |
Powrót do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego |
Wniosek o przyjęcie oświadczenia osoby rozwiedzionej o powrocie do nazwiska | |
11.
|
Nadanie dziecku nazwiska (męża matki lub żony ojca) |
Wniosek o przyjęcie oświadczenia o nadaniu dziecku nazwiska męża matki | |
12. |
Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym |
||
13. |
Przyjęcie oświadczenia o zmianie imienia dziecka |
||
14. |
Wydanie dowodu osobistego |
||
15. |
Wnioski o udostepnienie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi |
USC/15 |
|
16. |
Rejestracja zdarzenia z zakresu stanu cywilnego, które nastąpiło za granicą i nie zostało zarejestrowane |
USC/16 |
|
17. |
Zbiórki publiczne |
||
18. |
Zgromadzenia publiczne |
USC/18 |
|
STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI | |||
1. |
Zameldowanie na pobyt stały |
||
2. |
Wymeldowanie z pobytu stałego |
||
3. |
Zameldowanie na pobyt czasowy |
||
4. |
Wymeldowanie z pobytu czasowego |
||
5. |
Zameldowanie cudzoziemca |
||
6. |
Wymeldowanie w trybie administracyjnym |
||
7. |
Zameldowanie w trybie administracyjnym |
||
8. |
Zaświadczenie o zameldowaniu/wymeldowaniu |
Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności-pobyt czasowy Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności-pobyt stały | |
9. |
Dane z Rejestru Mieszkańców, Rejestru zamieszkania cudzoziemców i Rejestru Pesel |
EL/9 |
|
10. |
Wpisanie do stałego rejestru wyborców |
||
11. |
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej. - zmiana danych w ewidencji działalności gospodarczej - zawieszenie działalności gospodarczej - wznowienie działalności gospodarczej z CEiDG |
||
12. |
Wnioski o udostepnienie danych z rejestru mieszkańców |
Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rrejestru mieszkańców oraz ejestru Pesel | |
13. |
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej |
||
14. |
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej |
EL/14 |
|
15. |
Zezwolenia na wykonywanie przewozów w transporcie drogowym |
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnego specjalnego krajowego przewozu osób | |
STANOWISKO DS. OŚWIATY | |||
1. |
Wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych |
OŚW/1 |
|
2. |
Wniosek o udzielenie pomocy de minimis w formie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego pracownika |
OŚW/2 |
|
3. |
Dokształcanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli |
OŚW/3 |
|
4. |
Awans zawodowy nauczycieli |
OŚW/4 |
|
5. |
Pomoc materialna dla uczniów |
OŚW/5 |
|
6. |
Pomoc zdrowotna dla nauczycieli |
OŚW/6 |
|
7. |
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół transportem własnym |
OŚW/7 |
|
8. |
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół transportem zbiorowym |
OŚW/8 |
|
STANOWISKO DS. MIENIA KOMUNALNEGO | |||
1. |
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości |
MK/1 |
|
2. |
Wniosek w sprawie sprzedaży nieruchomości mogących poprawić warunki zagospodarowania nieruchomości przyległej |
MK/2 |
|
3. |
Wniosek w sprawie najmu/dzierżawy nieruchomości stanowiących własność gminy |
MK/3 |
|
4. |
Wniosek w sprawie sprzedaży nieruchomości na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego |
MK/4 |
|
5. |
Ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomościach wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości |
MK/5 |
|
6. |
Wniosek w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego w drodze bezprzetargowej |
MK/6 |
|
7. |
Wniosek w sprawie wynajęcia świetlicy wiejskiej |
MK/7 |
|
8. |
Wniosek w sprawie przyznania bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości przeznaczonej lub wykorzystywanej na cele mieszkaniowe |
MK/8 |
|
9. |
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej |
MK/9 |
|
STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO | |||
1. |
Decyzja o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Wniosek_o_ustalenie_lokalizacji_inwestycji_celu_publicznego_albo_warunków_zabudowy | |
2. |
|
| |
3. |
Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
||
4. |
Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta i gminy Wysoka |
||
5. |
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub o braku ustaleń obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o kierunkach zagospodarowania w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, o położeniu na obszarze rewitalizacji |
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego | |
6. |
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy |
||
7. |
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości |
Wniosek o wydanie wypisu wyrysu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego | |
8. |
Wniosek o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
PP/8 |
|
9. |
Wniosek w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego |
PP/9 |
|
10. |
Uwagi do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego/ do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego |
PP/10 |
|
STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA | |||
1. |
Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych |
OŚ/1 |
|
2. |
Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
OŚ/2 |
|
3. |
Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie |
OŚ/3 |
|
4. |
Usuwanie wyrobów zawierających azbest |
OŚ/4 |
|
5. |
Dofinansowanie zabiegu sterylizacji/kastracji psa/kota |
OŚ/5 |
|
6. |
Dofinansowanie do budowy przydomowej oczyszczalni ścieków |
OŚ/6 |
|
STANOWISKO DS. DODATKÓW MIESZKANIOWYCH | |||
1. |
Dodatki mieszkaniowe |
MD/1 |
|
2. |
Zryczałtowany dodatek energetyczny |
MD/2 |
|
3. |
Wskazanie lokalu socjalnego zgodnie z wyrokiem eksmisyjnym |
MD/3 |
|
4. |
Zaświadczenie w sprawach dodatków mieszkaniowych |
MD/4 |
|
5. |
Zaświadczenie w sprawach mieszkaniowych |
MD/5 |
|
6. |
Umowa najmu lokalu socjalnego, na kolejny okres |
MD/6 |
|
7. |
Przydział mieszkania z zasobu gminy |
MD/7 |
|
8. |
Zamiana mieszkania z zasobu gminy |
MD/8 |
|
9. |
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych |
MD/9 |
|
10. |
Zaświadczenie o dokonaniu opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych |
MD/10 |
|
11. |
Zezwolenie jednorazowe na sprzedaż napojów alkoholowych |
MD/11 |
|
12. |
Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych |
MD/12 |
|
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT | |||
1. |
Zaświadczenie o niezaleganiu lub wysokości zaległości w podatkach i opłatach lokalnych |
||
2. |
Podatek od środków transportowych – osoby fizyczne, osoby prawne |
Deklaracja na podatek od środków transportowych Załącznik do deklaracji DT-1 na podatek od środków transportowych | |
3. |
Wymiar podatku od nieruchomości osób prawnych |
||
4. |
Wymiar podatku od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nieposiadających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych |
FnW4 DN1 Deklaracja na podatek od nieruchomości FnW4 ZDN-2 Załącznik do deklaracji na podatek od nieruchomości - dane o przedmiotach opodatkowania zwolnionych z opodatkowania | |
5. |
Wymiar podatku leśnego od osób fizycznych |
FnW/5 |
|
6. |
Wymiar podatku leśnego od osób prawnych, jednostek organizacyjnych w tym spółek nieposiadających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych oraz jednostek organizacyjnych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa |
FnW/6 |
|
7. |
Wymiar podatku rolnego od osób fizycznych |
FnW/7 |
|
8. |
Wymiar podatku rolnego od osób prawnych, jednostek organizacyjnych w tym spółek nieposiadających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa |
FnW/8 |
|
9. |
Wniosek o wydanie zaświadczenia o powierzchni gospodarstwa rolnego |
FnW/9 |
|
10. |
Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej |
FnW/10 |
|
11. |
Wniosek o zwolnienie gruntów z podatku rolnego oraz udzielenie ulgi w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów |
FnW/11 |
|
12. |
Wniosek o udzielenie ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym |
FnW/12 |
|
13. |
Wniosek o umorzenie zaległości podatkowej/opłaty |
Wniosek o umorzenie zaległości podatkowej formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę rolnik Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis | |
14. |
Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku/opłaty, zapłaty zaległości podatkowej |
FnW/14 |
|
15. |
Oświadczenie o posiadaniu psa |
FnW/15 |
|
16. |
Wniosek o rozłożenie na raty płatności zaległości podatkowej |
FnW/16 |
|
STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNYCH | |||
1. |
Zgoda na użycie hejnału Miasta i Gminy Wysoka |
Or/1 |
|
STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY | |||
1. |
Nadanie Honorowego Obywatelstwa Miasta i Gminy Wysoka |
RMiG/1 |
|
STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKOWEJ | |||
1. |
Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej |
Fn.Wp/1 |
|
2. |
Wniosek o zwrot nadpłaty lub zarachowanie w poczet bieżących lub przyszłych zobowiązań z tytułu: - podatku od nieruchomości - podatku leśnego - podatku rolnego - podatku od środków transportowych |
Fn.Wp/2 |
|
STANOWISKO DS. DRÓG I INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ | |||
1. |
Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego |
D/1 |
|
2. |
Wniosek o uzgodnienie lokalizacji zjazdu na drogę gminną |
D/2 |
|
3. |
Zajęcie pasa drogowego (np. rusztowanie) |
D/3 |
|
STANOWISKO DS. LEŚNICTWA | |||
1. |
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew |
OŚ-L/1 |
|
2. |
Wniosek o wydanie zezwolenia na wycięcie drzew i krzewów |
OŚ-L/2 |
|
STANOWSKO DS. KULTURY, SPORTU, SPRAW WOJSKOWYCH I OC | |||
1. |
Wniosek o przyznanie dotacji na wsparcie projektu z zakresu rozwoju sportu |
WOC/1 |
|
2. |
Wniosek o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru lub ewidencji |
WOC/2 |
|
3. |
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego |
WOC/3 |
|
4. |
Wniosek o korzystanie z hali widowiskowo-sportowej |
WOC/4 |
|
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Michniewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Michniewicz |
Data wprowadzenia: | 2020-10-19 21:05:03 |
Opublikował: | Adam Michniewicz |
Data publikacji: | 2020-10-19 21:06:44 |
Ostatnia zmiana: | 2024-10-14 14:48:50 |
Ilość wyświetleń: | 6859 |