Wysoka, dnia 7.01.2025 r.
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024, poz. 1465 ze zm.) oraz § 17 ust. 1 Statutu Miasta i Gminy Wysoka (Dz. U. Województwa Wielkopolskiego, z 2021,poz. 7714, ze zm.) zwołuję XI Nadzwyczajną Sesję Rady Miasta i Gminy Wysoka.
Sesja odbędzie się w dniu 14 stycznia 2025 r. (tj. wtorek) o godz. 9.00 w sali posiedzeń Urzędu Miasta i Gminy Wysoka, I piętro, sala nr 17, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności sesji.
3. Przedstawienie wniosku Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka o zwołanie sesji nadzwyczajnej.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Czajcze w rejonie dawnej szkoły podstawowej. Projekt uchwały nr 1.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego poprzez likwidację Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej Szkoły filialnej w Czajczu im. Jana Pawła II. Projekt uchwały nr 2.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Wysoka na rok 2025. Projekt uchwały nr 3.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Wysoka na lata 2025 – 2040. Projekt uchwały nr 4.
9. Zakończenie XI Sesji Rady Miasta i Gminy Wysoka.
Przewodniczący
Rady Miasta i Gminy Wysoka
(-) Stanisław Grzybowski
Projekty uchwał Rady, które będą przedmiotem obrad, są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Wysoka: http://bip.gminawysoka.pl/ oraz na portalu radni.info.
Jednocześnie informuję, iż w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Wysoka jest klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) i e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w spr. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz art. 20 ust. 1b ustawy z dnia z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465) stanowiący, iż „Obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty".