Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
BURMISTRZ MIASTA I GMINY WYSOKA
Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
89-320 Wysoka

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

Urząd Miasta i Gminy w Wysokiej

Pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21

89-320 Wysoka

Określenie stanowiska:

podinspektor ds. planowania przestrzennego

Wymiar czasu pracy:

umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu

1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe lub średnie;

2) 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego;

3) posiadanie obywatelstwa polskiego,

4) pełna zdolność do czynności prawnych,

5) korzystanie z pełni praw publicznych,

6) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

8) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

1) mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym;

2) dobra znajomość obsługi komputera;

3) znajomość przepisów, w tym:

a) ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

b) ustawa o gospodarce nieruchomościami;

c) ustawa o samorządzie gminnym;

d) ustawa Kodeks postępowania administracyjnego;

e) Prawo geodezyjne i kartograficzne:

3) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;

4) samodzielność i kreatywność;

5) dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność.

3. Zakres zadań na stanowisku:

I. Z zakresu spraw bieżących dotyczących Urzędu Miasta i Gminy Wysoka

1) zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:

a) przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,

b) przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego,

c) koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektu planu oraz wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

d) przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,

e) prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

f) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,

g) prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,

h) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,

i) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu

j) przygotowanie opinii o zgodności podziału z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego.

2) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji porządkowej nieruchomości.

3) prowadzenie spraw związanych z obsługą Komisji Urbanistycznej,

4) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.

4. Warunki pracy na stanowisku:

1) praca w budynku Urzędu na II piętrze (możliwość korzystania z windy)

2) stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i środki łączności (telefon stacjonarny i dostęp do internetu),

3) praca w godzinach: poniedziałek: piątek 7.00 – 15.00,

4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

5. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV)

2) list motywacyjny

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydatów za zgodność z oryginałem)

4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydatów za zgodność z oryginałem)

5) kwestionariusz osobowy

6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. kursach, szkoleniach itp.)

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, Pl. Powst. Wlkp. 20/21 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej” - w terminie do dnia 15 listopada 2024 r. do godz. 1500

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.

Jednocześnie informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Burmistrz Miasta i Gminy

mgr Artur Kłysz