Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze planowania przestrzennego
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
BURMISTRZ MIASTA I GMINY WYSOKA
Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
89-320 Wysoka
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Urząd Miasta i Gminy w Wysokiej
Pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21
89-320 Wysoka
Określenie stanowiska:
podinspektor ds. planowania przestrzennego
Wymiar czasu pracy:
umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe lub średnie;
2) 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
3) posiadanie obywatelstwa polskiego,
4) pełna zdolność do czynności prawnych,
5) korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
8) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym;
2) dobra znajomość obsługi komputera;
3) znajomość przepisów, w tym:
a) ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
b) ustawa o gospodarce nieruchomościami;
c) ustawa o samorządzie gminnym;
d) ustawa Kodeks postępowania administracyjnego;
e) Prawo geodezyjne i kartograficzne:
3) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
4) samodzielność i kreatywność;
5) dobra organizacja pracy, rzetelność, sumienność i odpowiedzialność.
3. Zakres zadań na stanowisku:
I. Z zakresu spraw bieżących dotyczących Urzędu Miasta i Gminy Wysoka
1) zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:
a) przygotowanie materiałów do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
b) przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego,
c) koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami projektu planu oraz wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
e) prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
f) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,
h) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
i) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
j) przygotowanie opinii o zgodności podziału z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego.
2) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic oraz numeracji porządkowej nieruchomości.
3) prowadzenie spraw związanych z obsługą Komisji Urbanistycznej,
4) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w budynku Urzędu na II piętrze (możliwość korzystania z windy)
2) stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i środki łączności (telefon stacjonarny i dostęp do internetu),
3) praca w godzinach: poniedziałek: piątek 7.00 – 15.00,
4) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV)
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydatów za zgodność z oryginałem)
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydatów za zgodność z oryginałem)
5) kwestionariusz osobowy
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. kursach, szkoleniach itp.)
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, Pl. Powst. Wlkp. 20/21 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. planowania przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej” - w terminie do dnia 15 listopada 2024 r. do godz. 1500
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.
Jednocześnie informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Burmistrz Miasta i Gminy mgr Artur Kłysz |
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA (14.7kB) | ||
kwestionariusz osobowy (43.1kB) | ||
Ogłoszenie o naborze (15.7kB) | ||
Zarządzenie dot. nabór na stanowisko ds. planowania przestrzennego (325.1kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Michniewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Michniewicz |
Data wprowadzenia: | 2024-10-30 17:45:22 |
Opublikował: | Adam Michniewicz |
Data publikacji: | 2024-10-30 17:46:58 |
Ostatnia zmiana: | 2024-10-30 17:47:03 |
Ilość wyświetleń: | 248 |