O USTALENIA LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
Na podstawie art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i art. 49 oraz art. 113 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 t.j.)
zawiadamiam
strony postępowania i wszystkich zainteresowanych przez podanie do publicznej wiadomości:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Wysoka,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. organu oraz na tablicy sołectwa,
iż w dniu 23 kwietnia 2024 r. zostało wydane postanowienie w sprawie sprostowania błędu pisarskiego w decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka z dnia 17 kwietnia 2024 r. znak PP.67330.3.2024 w sprawie ustalenia warunków lokalizacji dla przedsięwzięcia polegającego na budowie odcinka drogi gminnej nr 130218P w Wysokiej.
W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami sprawy (sygn. PP.67330.3.2024) i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w biurze nr 25 Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka.
Zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia (art. 49 Kpa).
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.