Kolorowy pasek
Zmień kontrastwysoki kontrast
A-   A   A+
RSS Feed Icon RSS
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Wysoka

  • BIP
  • Mapa Biuletynu
  • Statystyki
  • Pomoc
  • Deklaracja dostępności
Organy » Burmistrz » Informacje z działalności międzysesyjnej » Kadencja 2018-2023
Kolorowy pasek
  • Karty Usług, Wnioski
    • Karty usług - druki do pobrania
  • Informacje ogólne
    • Dane podstawowe
  • Ochrona danych osobowych
    • Inspektor Ochrony Danych Osobowych
    • Obowiązek infromacyjny
  • Organy
    • Burmistrz
    • Rada
    • Oświadczenia majątkowe
  • Transmisja z Obrad Rady
    • Transmisja z Obrad Rady Miasta i Gminy Wysoka
  • Gmina
    • Dane statystyczne
    • Charakterystyka ogólna
    • Jednostki organizacyjne
    • Jednostki pomocnicze
    • Stowarzyszenia i związki międzygminne
    • Zamówienia publiczne
    • Mienie komunalne
    • Wspólpraca z organizacjami pozarządowymi
    • Informacje
    • Konsultacje społeczne
    • Rejestr instytucji kultury
    • Raport o stanie gminy
    • Zabytki
    • Petycje
  • Urząd Miasta i Gminy
    • Struktura organizacyjna
    • Procedury
    • Prowadzone rejestry i ewidencje
    • Rekrutacja
    • Ochrona Środowiska
    • Ogłoszenia nowe ważne!
    • Archiwum wiadomości
    • Kontrole
    • Kodeks Etyki
    • Nabór- Ławnicy sądowi
    • Zarządzanie kryzysowe
    • Dostępność
  • Oświata
    • Wykaz szkół
    • Nadzór pedagogiczny
    • Informacje o stanie realizacji zadań oświatowych
    • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
    • Stypendia szkolne
    • Konkursy
    • Projekty i programy
    • Rekrutacja
    • Sieć szkół
    • Dowóz osób niepełnosprawnych
  • Preferencyjny zakup węgla
    • Informacje o preferencyjnym zakupie węgla
  • Prawo lokalne
    • Statut
    • Uchwały
    • Strategia rozwoju
    • Budżet i mienie gminy
    • Planowanie przestrzenne
    • Inne
    • Podatki i opłaty lokalne
    • Zarządzenia Burmistrza
    • Dane przestrzenne do uchwał-plany
    • Dane przestrzenne do uchwał - studium
    • Dane przestrzenne do uchwał - plan ogólny
  • Informacje o biuletynie
    • Redakcja
    • Wniosek o udostęnienie informacji publicznej
    • Zasady udostępniania informacji publicznej
    • Niepublikowane w BIP
    • Ponowne wykorzystanie informacji publicznych
    • Obowiązek informacyjny - art 13 RODO
  • Wybory
    • Archiwalne akcje wyborcze
    • Wybory samorządowe 2024
    • WYBORY DO EUROPARLAMENTU
    • Wybory PE 2024
    • WYBORY PREZYDENTA RP 2025
  • Narodowy Spis Powsszechny 2021
    • Nabór na rachmistrza spisowego
  • Spis rolny 2020
    • Spis rolny 2020
  • Prawo
    • Dzienniki Ustaw i Monitor Polski
  • PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ
    • PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ
  • Dostępność
    • Raport o stanie dostępności
    • Koordynator ds. dostępności
    • Plan działania
  • Sygnaliści
    • Informacje
MENU
Kolorowy pasek
Kolorowy pasek
Najnowsze artykuły i aktualizacje
2025-06-12 14:35:09

Raport o stanie gminy za rok 2024 z uzupełnieniem 12.06.2025 r.

Czytaj dalej

2025-06-09 13:27:19

Ogłoszenie Sądu Rejonowego w Chodzieży z dnia 4.06.2025 r.

Czytaj dalej

2025-06-09 11:16:49

Orzeczenie PPIS w Pile - dot. przydatności wody do spożycia przez ludzi w wodociągu publicznym Młotkowo

Czytaj dalej

2025-06-05 14:06:40

Raport o stanie gminy za 2024 rok

Czytaj dalej

2025-06-05 14:00:18

Posiedzenie Komisji Budżetowo – Gospodarczej odbędzie się w dniu 11 czerwca 2025 r. o godz. 10.00, w sali posiedzeń nr 17, I piętro, w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21.

Czytaj dalej

2025-06-05 14:00:18

Posiedzenie Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska odbędzie się w dniu 11 czerwca 2025 r. o godz. 10.00, w sali posiedzeń nr 17, I piętro, w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21.

Czytaj dalej

2025-06-05 14:00:18

Posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Socjalnych i Porządku Publicznego odbędzie się w dniu 11 czerwca 2025 r. o godz. 15.00, w sali posiedzeń nr 17, I piętro, w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21.

Czytaj dalej

2025-06-03 22:55:45

(10) Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym 30.04.2025-27.05.2025 r

Czytaj dalej

2025-06-03 22:53:48

Protokół z XIII Sesji Rady z 18.03.2025 r.

Czytaj dalej

2025-06-03 22:51:27

Wyniki imiennych głosowań Rada Miasta i Gminy Wysoka Kadencja 2024-2029

Czytaj dalej
Strona
główna
urzędu
System
elektronicznej
skrzynki
podawczej
Licznik odwiedzin
22669415
Od dnia 9 czerwca 2003 r.
Kolorowy pasek

Sprawozdania Burmistrza z działalności między Sesjami

Załączniki (58) Metadane Drukuj Historia zmian

Załączniki

001 Sprawozdanie burmistrza 21.11.2018 - 11.12.2018 (566.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
002 Sprawozdanie burmistrza 12.12.2018 - 29.12.2018 (377.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
003 Sprawozdanie burmistrza 30.12.2018 - 30.01.2019 (658kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
004 Sprawozdanie burmistrza 31.01.2019 - 27.02.2019 (474.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
005 Sprawozdanei burmistrza 28.02.2019 - 27.03.2019 (475.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
006 Sprawozdanie burmistrza 28.03.2019 - 24.04.2019 (407.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
007 Sprawozdanie burmistrza 25.04.2019 - 03.06.2019 (462.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
008 Sprawozdanie burmistrza 04.06.2019 - 26.06.2019 (702.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
009 Sprawozdanie burmistrza 27.06.2019 - 28.08.2019 (1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
010 Sprawozdanie burmistrza 29.08.2019 - 30.09.2019 (387.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
011 Sprawozdanie burmistrza 01.10.2019 - 21.10.2019 (420kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
012 Sprawozdanie burmistrza 22.10.2019 - 26.11.2019 (933.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
013 Sprawozdanie burmistrza 27.11.2019 - 16.12.2019 (140.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
014 Sprawozdanie burmistrza 17.12.2019 - 30.12.2019 (482.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
015 Sprawozdanie burmistrza 31.12.2019 - 27.01.2020 (695.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
016 Sprawozdanie burmistrza 28.01.2020 - 24.02.2020 (266.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
017 Sprawozdanie burmistrza 25.02.2020 - 29.04.2020 (737.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
018 Sprawozdanie burmistrza 30.04.2020 - 27.05.2020 (327.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
019 Sprawozdanie burmistrza 28.05.2020 - 30.06.2020 (907.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
020 Sprawozdanie burmistrza 01.07.2020 - 04.08.2020 (677.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
021 Sprawozdanie burmistrza 05.08.2020 - 31.08.2020 (409.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
022 Sprawozdanie burmistrza 01.09.2020 - 28.09.2020 (676.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
023 Sprawozdanie burmistrza 29.09.2020 - 30.11.2020 (263.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
024 Sprawozdanie burmistrza 01.12.2020 - 14.12.2020 (76.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
025 Sprawozdanie burmistrza 15.12.2020 - 28.12.2020 (76.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
026 Sprawozdanie burmistrza 29.12.2020 - 28.01.2021 (601.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
027 Sprawozdanie burmistrza 29.01.2021 - 22.02.2021 (436.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
028 Sprawozdanie burmistrza 23.02.2021 - 29.03.2021 (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
029 Sprawozdanie burmistrza 30.03.2021 - 28.04.2021 (137.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
030 Sprawozdanie burmistrza 29.04.2021 - 26.05.2021 (214.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
031 Sprawozdanie burmistrza 27.05.2021 - 30.06.2021 (260.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
032 Sprawozdanie burmistrza 01.07.2021 - 04.08.2021 (165.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
033 Sprawozdanie Burmistrza 05.08.2021 - 25.08.2021 (130.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
034 Sprawozdanie Burmistrza 26.08.2021 - 29.09.2021 (255.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
035 Sprawozdanie Burmistrza 30.09.2021-27.10.2021 (210.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
036 Sprawozdanie Burmistrza 28.10.2021 - 24.11.2021 (386kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
037 Sprawozdanie Burmistrza 25.11.2021 - 15.12.2021 (228.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
038 Sprawozdanie Burmistrza 15.12.2021 - 27.12.2021 (118.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
039 Sprawozdanie burmistrza 27.12.2021 - 26.01.2022 (243.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
040. Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami od 27.01.2022 r. do 23.02.2022 r. (194.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
041. Sprawozdanie burmistrza z działalności międzysesyjnej od 24.02.2022 r. do 30.03.2022 r. (332.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
042.Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami od 31.03.2022 do 27.04.2022 (123.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
043. Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami 28.04.2022 do 30.05.2022 (239.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
044. Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami od 31.05.2022 do 23.06.2022 r (186.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
045. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami od 24.06.2022 do 12.07.2022 (124.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
046. Realizacja uchwał Rady MIG Wysoka w okresie od 12.07.2022 r. do 15.09.2022 r. (149.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
047. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, tj od 27.10.2022 r. do 14.12.2022 r. (205.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
048. Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami tj. od 30.12.2022 r. do 25.01.2023 r. (150.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
049 sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami tj. od 26.01.2023 r. do 22.03.2023 r. (278.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
050 sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami tj. od 23.03.2023 r. do 07.06.2023 r. (292.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
051 Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami, tj. od 08.06.2023 r. do 28.06.2023 r. (134.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
052 sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami tj. od 29.06.2023 r. do 23.08.2023 r. (199kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
053 sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami, tj. od 24.08.2023 r. do 27.09.2023 r. (168.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
054 Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami, tj. od 28.09.2023 r. do 25.10.2023 r. (90kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
055 sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami, tj. od 26.10.2023 r. do 13.12.2023 r. (161.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
056 sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami, tj. od 14.12.2023 r. do 27.12.2023 r. (96.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
057 Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza od 28.12.2023 - do 31.01.2024 (162.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
058 Sprawozdanie burmistrza z działalności między sesjami tj. od 01.02.2024 r. do 20.03.2024 r. (188.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Adam Michniewicz
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Adam Michniewicz
Data wprowadzenia:2021-08-03 11:20:38
Opublikował:Adam Michniewicz
Data publikacji:2021-08-03 11:21:03
Ostatnia zmiana:2024-03-19 21:49:17
Ilość wyświetleń:2774
Miasto i Gmina Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka, pow. pilski, woj. wielkopolskie, tel.: +48.672871004, fax: +48.672871080, email: office@gminawysoka.pl, http://www.gminawysoka.pl, NIP: 764-261-31-56, Regon: 570791276

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij