OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY WYSOKA
z dnia 16 października 2020 r.
Na podstawie §24 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. 2020, 1758), w trosce o zdrowie wszystkich mieszkańców oraz pracowników Urzędu, od dnia 19 października 2020 r. do odwołania, ograniczona jest możliwość osobistego załatwienia spraw w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej.
Sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji na usunięcie drzew i krzewów, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym oraz inne wymagające osobistego stawiennictwa można załatwiać w Urzędzie w wyznaczonym biurze, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po przybyciu proszę dzwonić dzwonkiem znajdującym się na I piętrze (przy kratach).
Obsługa naszych Klientów będzie odbywała się z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych tj.:
1) w jednym pomieszczeniu biurowym nie może przebywać więcej niż jedna osoba na jedno stanowiskach obsługi,
2) osoby wchodzące do budynku Urzędu zobowiązane są do:
- posiadania maseczki zakrywającej usta i nos oraz dezynfekcji rąk
- zachowania dwumetrowego dystansu od osób przebywających w budynku Urzędu.
Prosimy o załatwianie spraw w formie korespondencyjnej – pocztą tradycyjną, elektroniczną e-mail: office@gminawysoka.pl, za pomocą skrzynki podawczej ePUAP lub telefonicznie. Wszelkie wnioski można także umieszczać w skrzynce pocztowej znajdującej się na zewnątrz budynków Urzędu przy wejściu głównym.
Wysoka, 16 października 2020 r.
Spis telefonów wewnętrznych Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej
31 Księgowość Urzędu – Barbara Kowalska, Izabela Wojczyńska
32 Sekretariat - Donata Grabek
33 Burmistrz MiG
34 Księgowość – Kasa - Aniela Zapiec,
35 Kadry i płace - Elżbieta Barańczyk, Diana Maciejewska
36 Fax i Sekretariat
37 Sekretarz MiG - Halina Borowczyk
Radca Prawny (Barbara Basara)
38 Mienie komunalne - Elżbieta Piotrowicz, Martyna Wełniak,
Ochrona środowiska - Martyna Wełniak
Leśnictwo – Grzegorz Kryger
39 Rada MiG - Wioletta Kołodziej
40 Urząd Stanu Cywilnego – Kierownik USC - Alicja Wala
Ewidencja ludności - Wiesława Depta
41 Opieka Społeczna - Halina Maczejewska
42 Kierownik M-GOPS - Agnieszka Hoffmann
43 Oświata – Katarzyna Banasik
OC, spr. wojskowe - Adam Zgryźniak,
44 Budownictwo, planowanie przestrzenne, drogi – Iwona Firlej-Wachowska
45 Ośrodek Doradztwa Rolniczego - Joanna Sawicka
46 Skarbnik MiG – Danuta Sinkiewicz
47 Zasiłki rodzinne – Honorata Szynal
49 Inwestycje – Adrianna Mantaj
Zamówienia publiczne, gospodarka gruntami - Jacek Piszczek
Drogi i infrastruktura komunalna – Dorota Pfitzner
50 Księgowość Oświaty – Maria Dziamara, Magdlaena Dudzińska, Sylwia Szymańska
51 Wymiar podatków i windykacja –Katarzyna Wala, Lucyna Kozłowska
52 Fundusze unijne i promocja – Monika Czemko-Kowalska
55 Opieka społeczna Katarzyna Sobek, Patrycja Guźniczak,
_______________________________________________________________
Telefony do Urzędu MiG tel. 67 287-10-04, 67 287-18-12, kom. 604 298 918
fax 67 287-10-80
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Michniewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Michniewicz |
Data wprowadzenia: | 2020-10-19 06:25:30 |
Opublikował: | Adam Michniewicz |
Data publikacji: | 2020-10-19 06:27:23 |
Ostatnia zmiana: | 2020-10-19 08:14:30 |
Ilość wyświetleń: | 1318 |