Zamknij okno Drukuj dokument

BURMISTRZ MIASTA I GMINY WYSOKA

Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21

89-320 Wysoka

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Miasta i Gminy w Wysokiej

Pl. Powst. Wlkp. 20/21

89-320 Wysoka

Określenie stanowiska:

ds. księgowości budżetowej

Wymiar czasu pracy:

pełny etat (40 godzin tygodniowo)

  1. Wymagania niezbędne:

    1) obywatelstwo polskie

    2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

    3) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym dające kwalifikacje do pracy w administracji publicznej (np. administracja, ekonomia, rachunkowość)

    4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz za umyślne przestępstwo skarbowe

    5) nieposzlakowana opinia

  2. Wymagania dodatkowe:

    1) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie wymaganym na stanowisku, w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o rachunkowości,

    2) umiejętność praktycznego stosowania przepisów, analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,

    3) umiejętność interpretacji aktów prawnych,

    4) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność

    5) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.

  3. Zakres zadań na stanowisku:

    I Z zakresu spraw bieżących dotyczących Urzędu Miasta i Gminy Wysoka

    1. Przygotowanie rachunków przyjętych do kontroli finansowej zgodnie z wymogami formalnymi i instrukcją obiegu dokumentów

    2. Sprawdzanie dowodów finansowych pod względem rachunkowym

    3. Dekretowanie dowodów finansowych

    4. Sporządzanie przelewów

    5. Księgowanie na urządzeniach księgowych dochodów Urzędu Miasta i Gminy Wysoka

    6. Uzgadnianie kont na koniec każdego okresu sprawozdawczego

    7. Sporządzanie sprawozdań

    8. Obsługa terminala płatniczego w zakresie przyjmowana opłaty skarbowej oraz sporządzanie raportów z przyjętych wpłat bezgotówkowych

    9. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, zaopatrywanie w druki

    10. Prowadzenie rejestru gwarancji należytego wykonania umów (w formie niepieniężnej)

    II Z zakresu rozliczania pojazdów gminnych

    1. Wydawanie kart drogowych kierowcom

    2. Miesięczne rozliczanie kierowców ze zużytego paliwa i przebiegu kilometrów

    3. Prowadzenie kart materiałowych paliwa dla pojazdów gminnych

    III Z zakresu spraw związanych z wykonywaniem przez Gminę obowiązków wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług

    1. Prowadzenie cząstkowych rejestrów zakupów i sprzedaży towarów i usług objętych ustawą o podatku od towarów i usług, ustawą o rachunkowości,

    2. Terminowe wystawianie Faktur VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług

    3. Systematyczna kontrola wpływu dochodów i realizacji wydatków podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT, w celu terminowego wystawienia faktury VAT

    4. Comiesięczne rozliczenie VAT, sporządzanie cząstkowej deklaracji VAT oraz pilnowanie terminowości składania deklaracji i płatności VAT

    5. Sporządzanie scentralizowanej deklaracji podatkowej VAT na podstawie deklaracji cząstkowych otrzymanych od jednostek i zakładu budżetowego Miasta i Gminy Wysoka oraz pilnowanie terminowości składania deklaracji i płatności VAT w urzędzie skarbowym

    6. Kontrola rozliczania VAT w jednostkach i zakładzie budżetowym Miasta i Gminy Wysoka, w szczególności sprawdzanie prawidłowości: prowadzenia rejestrów zakupu i sprzedaży, wystawiania faktur oraz sporządzania deklaracji cząstkowych VAT

    7. Współpraca w zakresie centralizacji rozliczenia VAT z osobami wyznaczonymi do rozliczenia w jednostkach i zakładzie budżetowym

    8. Współpraca z urzędem skarbowym w zakresie rozliczeń VAT

    9. Przygotowywanie zapytań w sprawie interpretacji przepisów ustawy o podatku od towarów i usług

  4. Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca w budynku Urzędu na II piętrze (możliwość korzystania z windy)

  2. stanowisko wyposażone w zestaw komputerowy i środki łączności (telefon stacjonarny i dostęp do internetu),

  3. praca w godzinach: poniedziałek: 7.00-17.00 (w systemie rotacyjnym), wtorek – piątek 7.00 – 15.00,

  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV)

  2. list motywacyjny

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje (poświadczone przez kandydatów za zgodność z oryginałem)

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydatów za zgodność z oryginałem)

  5. kwestionariusz osobowy (pobierz)
  6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. kursach, szkoleniach itp.)

  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie

  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (pobierz)

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Wysokiej, Pl. Powst. Wlkp. 20/21 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej” w terminie do dnia 9 czerwca 2020 r.

Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.

Jednocześnie informuję, że w Urzędzie Miasta i Gminy w Wysokiej, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Załączniki

klauzula informacyjna (95.5kB)    
księgowość budżetowa (135.9kB)    
kwestionariusz osobowy (43.1kB)    

Metadane

Źródło informacji:Adam Michniewicz
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Adam Michniewicz
Data wprowadzenia:2020-05-28 23:21:01
Opublikował:Adam Michniewicz
Data publikacji:2020-05-28 23:30:27
Ostatnia zmiana:2020-05-28 23:30:41
Ilość wyświetleń:327